برای شستشوی لباس مشکی در منزل چه نکاتی باید رعایت شود؟

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی
شستشوی لباس مشکی در منزل همواره یک دغدغه جدی محسوب می شود. برای بسیاری از ما ، لباس های تیره یا سیاه لباس های اصلی کمد را تشکیل می دهند. این نوع رنگ از لباس ها می تواند به ما کمک می کند تا هوشمندانه، جذاب و باوقارتر به نظر برسیم و هرگز از مد خارج نشویم. اما نکته منفی این است که شستشوی البسه ی مشکی می تواند باعث پژمرده شدن آنها شود و بطور خاص در مورد شلوار جین مشکی، میتواند شلوار مورد علاقه ی شما را کهنه تر نشان دهد. شرکت های خدمات اتوشویی و خشکشویی آنلاین همواره سعی در رعایت نکات زیر برای بهتر شسته شدن و کاسته نشدن کیفیت البسه ی شما دارند. بهمین علت انتخاب این نوع خدمات میتواند روند تازه و مثبتی برای حفظ کیفیت لباس شما باشد. در ادامه به چند نکته از موارد رعایت شده توسط یک شرکت خشکشویی آنلاین اشاره می کنیم.

جداسازی لباس های مشکی از رنگی و سفید

وقتی در مورد شستن لباس های مشکی بدون کاهش کیفیت سخن به میان می آید، همیشه اولین قدم جداسازی البسه ی مشکی از سایر لباس هاست. لباس های تیره که با لباس های رنگی و روشن شسته می شوند ، شروع به پژمرده شدن یا رنگ پریدگی می کنند. به همین دلیل بهتر است تیره ها و سیاه ها به تنهایی شسته شوند. شاید این نکات ساده از ذهن شما خارج شود ولی امکان انجام چنین اشتباهاتی با توجه به حجم درخواست ها به یک شرکت اتوشویی یا خشکشویی آنلاین، چیزی نزدیک به صفر است. در این خدمات سعی می شود لباس های تیره نیز، به طور جداگانه و با تفکیک رنگ شسته شود.

شستشوی لباس مشکی

مراقب کیفیت و نکات پنهان شستشو لباس مشکی باشید!

همواره در شرکت های شسشتوی البسه ی آنلاین، این نکته رعایت می شود که علاوه بر رنگ، جنس پارچه ی لباس مورد نظر نیز مورد بازبینی و نظارت قرار میگیرد تا کمترین تناقض را در شستشوی البسه ی مشکی شاهد باشیم. چرا که هر جنس از پارچه به یک نوع از شستشو نیاز دارد. هنگام مرتب کردن لباس های تیره ساختار متفاوت پارچه همواره مورد نظارت کارشناسان مستقر در شرکت های اتوشویی و خشکشویی آنلاین می باشد چرا که بعنوان مثال، یک لباس ظریف سبک وزن نباید در همان چرخه شستشوی جین با وزن سنگین قرار گیرد.  این امر به این دلیل است که پارچه های درشت می توانند به تدریج مواد ظریف را در طی چرخه شستشو از بین ببرند.نوع آلودگی و میزان آن دیگر نکته ای است که در شرکت های خدمات شستشوی آنلاین مورد بررسی است. چرا که توصیه نمی شود وسایلی که به شدت آلوده شده اند را در لباسشویی ای قرار گیرند که لباس هایی که در آن هستند فقط کمی کثیف هستند. زیرا بعلت وجود مایعات شسشتوی البسه ی مشکی فراوان در دستگاه شستشوی این کار باعث بیشتر آسیب خوردن لباس ها با آلودگی کمتر می شود.

شستشوی لباس مشکی در منزل

انتخاب مواد شوینده مناسب برای لباس مشکی

کارشناسان خبره و با تجربه در شرکت های اتوشویی و خشکشویی آنلاین برای رنگرزی و شستشوی انواع لباس ها بخصوص شتشوی البسه ی مشکی که موضوع مورد نظر ماست، همواره سعی در انتخاب بهترین و مناسب ترین مواد شوینده هستند علی الخصوص با توجه به برچسب های چسبانده شده بر پشت البسه مبنی برهشدارهایی برای نوع شستشو و میزان مواد و دقایق مورد نظر برای هر جنس از البسه. به عنوان مثال به این نکته دقت فرمایید؛ مایعات تمایل دارند که در آب سرد بهتر کار کنند زیرا پودرها همیشه به درستی حل نمی شوند. و یا توجه به اینکه مواد شوینده ی مورد نظر برای این نوع از البسه مناسب هست یا خیر؟ بازخورد های کار از جمله بهداشت و سلامت پوست افراد نیز همواره مورد نظر می باشد. توجه به این نکات از دید کارمندان شرکت های شسشتوی آنلاین پنهان نمی ماند.

و اما نکته ی اخر و مهم آنست که گرما و اصطکاک می تواند مانند چرخه شستشو و باعث از بین رفتن رنگ و در نتیجه کسل کننده گی شود و جلوگیری از اعمال بیش از حد آن باعث می شود که الیاف لباس دچار پریشانی نشوند و رنگ خاکستری که بخصوص بعد از خشک شدن شلوار جین تیره می بینیم را دیگر مشاهده نکنیم. در حالی که بدون شک بعضی از موارد در خشک کن بهتر از سایر موارد  مانند (جوراب ، پیراهن ، و وسایل پنبه ای که برای محو شدن طراحی شده اند) نتیجه می دهند ، توصیه می شود برای حفظ رنگ ، شلوار جین های سنگین تر و لباس تیره در مرحله ی شتشوی البسه ی مشکی، این البسه طولانی تر خشک شوند. رعایت چنین مواردی تنها توسط متخصصین شرکت های اتوشویی و خشکشویی آنلاین انجام می شود پس توصیه می شود به این نوع از شرکت ها همواره اطمینان کنید

دانلود اپلیکیشن خشکشویی آنلاین

تعداد نظرات ثبت شده : نفر
    درحال ثبت اطلاعات....
    ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین