نکاتی مهم برای نگهداری البسه ساخته شده از پارچه های جیر و چرم

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی

هر نوع جنس یا البسه ای نیازمند الزاماتی جهت نگهداری مناسب خود است. در این بین، اقلامی که از چرم و یا جیر ساخته شده اند، نیازمند برخی جنبه های هستند که در این نوشتار به آنها پرداخته شده است.

چرم و روش های نگهداری از آن 

چرم، گزینه ای محبوب برای مبلمان و البسه است. تمیز کردن آن بسیار آسان ولی با نکات ظریفی همراه است. هیچوقت فریب اسامی را نخورید زیرا محصولات بسیاری در بازار وجود دارد که از اصطلاح چرمی استفاده می کنند که در واقع محصولی پست و جعلی چرم هستند. بیاموزید که چطور بهترین نوع چرم را انتخاب کنید و چطور وسایل چرمی را سالها به شیک ترین حالت ممکن استفاده کنید.

هزینه وسایل چرمی 

اگر مطمئن نیستید که باید لباس های چرمی یا پارچه های دیگر مانند نخی بخرید،  به بودجه خود فکر کنید. البسه، اثاثیه یا لوازم داخلی چرمی با کیفیت اغلب تقریباً دو برابر پارچه های دیگر قیمت دارند.

تعمیر و نگهداری چرم 

در حالی که مراقبت از چرم آسان به نظر می رسد ، اما سایر ویژگی های آن باعث می شود که برای نگهداری آن توجه فراوانی شود. به عنوان مثال ، اشعه ماوراء بنفش با پوست رابطه ی خوبی ندارد، در نتیجه، می توانند باعث خشک شدن آن و احتمالاً ترک ترک شدن آن شوند. اگرچه با تهویه منظم و استفاده از محافظ UV (از ضد آفتاب برای مبل و البسه ی خود استفاده کنید) می توان از این کار جلوگیری کرد ، اما این یک حرکت مازاد دیگر موارد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پارچه های جیر و چرم

نقایص چرم 

چرم یک ماده طبیعی است چرمها ممکن است از نظر رنگ یا ضخامت متفاوت باشند و می توانند جای زخم و عیوب دیگر را نشان دهند. بسیار رایج است که چرم روی مبلمان شما کمی متفاوت از موردی باشد که در یک فروشگاه مشاهده می کنید. چرم گزینه خوبی برای مبلمان است زیرا می توان آن را به راحتی تمیز کرد و به راحتی پارچه را از بین نمی برد. هنگام خرید مبلمان چرمی جدید ، مراقب شرایط فریبنده باشید و نوع چرم و چگونگی رنگ آمیزی آن را بدانید. این آکاهی تضمین می کند که شما یک قطعه متناسب با سلیقه و سبک زندگی خود را انتخاب کرده اید.

جیر جنسی تقسیم شده از چرم 

چرم تقسیم شده اصطلاحی است که برای لایه پایین چرم باقی مانده بعد از برداشتن لایه ی  بالا یا کامل استفاده می شود. (جیر از چرم تقسیم شده است.) این محصول هنوز هم چرم اصیل است ، اما به اندازه چرم دانه ای کامل یا دانه ای آن قوی نیست و ممکن است پاره یا کشیده شود. جیر اغلب برای کت هایی با جنس پوست غاز استفاده می شود. این نوع چرم نرم و لطیف است و در هنگام پوشیدن احساس طبیعی بودن می کند. جیر از داخل پوست حیوان ساخته می شود. این بدان معنی است که چرم جیر آسیب پذیر است و نیاز به مراقبت ویژه دارد.
عاقلانه است که ژاکت چرمی جیر جدید یا کفش جیر جدید خود را با اسپری چرمی ، ترجیحا حتی قبل از پوشیدن اسپری کنید. این کار از ژاکت یا البسه ی چرمی مورد علاقه جدید شما در برابر لکه ها ، حلقه های آب و تغییر رنگ محافظت می کند. ما به شما توصیه می کنیم دستورالعمل های نگهداری زیر را رعایت کنید تا بتوانید  مدتی طولانی از لباس جیر ، کت یا کفش خود لذت ببرید.

دستورالعمل نگهداری از جیر و چرم

دستورالعمل نگهداری از جیر و چرم

  • جیر یک نوعی چرم آسیب پذیر است. بنابراین خیلی آن را نکشید. این می تواند به چرم آسیب برساند.
  • برای پاک کردن لکه های کوچک از ژاکت جیر یا کفش جیر ، از پاک کن (جیر) استفاده کنید.
  • لکه ها را می توان با آب جوش از بین برد. آب را به جوش بیاورید و لکه را بالای بخار نگه دارید تا از آب خارج شود. اطمینان حاصل کنید که جیر خیلی مرطوب نیست و لکه را بالای بخار بیش از 30 ثانیه نگه ندارید. به آرامی با یک برس جیر برس بزنید.
  • اجازه دهید این ماده در دمای اتاق خشک شود.
  • هرگز لباس های جیر را در نزدیکی بخاری ، شومینه و یا در آفتاب خشک نکنید.
  • کالای جیر خود را در کیسه پلاستیکی قرار ندهید ، چرم نمی تواند از طریق پلاستیک "نفس بکشد". یک کیسه پارچه یا جعبه کفش برای نگهداری مناسب تر است.
  • وسایل جیر را در مکان های مرطوب نگهداری نکنید.

برای طولانی مدت و بهترین نتیجه ، یک کالای جیر را توسط یک متخصص تمیز چرم تمیز کنید که ما قطعا به شما متخصصین شاغل در خدمات شستشوی اعم از خشکشویی آنلاین را سفارش می کنیم.  این قبیل خدمات در مناطق مختلف تهران قابل دسترسی هستند و احتمالا شما نیز در منطقه خود می توانید به راحتی از خدمات مذکور استفاده نمایید.

مرجع :
برجسب ها :
تعداد نظرات ثبت شده : نفر
    درحال ثبت اطلاعات....
    ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین