شستشوی پتو و ملحفه هر چند روز یکبار باید صورت گیرد؟

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی

مقاله در یک نگاه:

خدمات خشکشویی آنلاین محدود به شستن لباس ها نمی شود، و شما می توانید با استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در تهران نسبت به شستشوی پتو و ملحفه خود نیز اقدام کنید. شستشوی پتو و منسوجات مربوط به تخت خواب به طور کلی باید هفتگی انجام گیرد. این توصیه ی متخصصان است که اگر هر شب از رختخواب خود استفاده نمی کنید، فاصله زمانی شتشویی پتو و محلفه می تواند طولانی تر باشد.

اگر یکی از موارد زیر برای شما رخ داده یا میدهد بهتر است هفتگی این عملیات انجام گیرد:

  • زمانیکه حساسیت به گرد و غبار یا گرده دارید،
  • شما یا همسرتان زیاد عرق می کنید،
  • شما یا همسرتان یک بیماری مسری دارید،
  • یک حیوان خانگی با شما در رختخواب می خوابد 

در واقع شستشوی پتو و محلفه می تواند یک بار اضافی و عملیاتی اضافه تر برای شما و ماشین لباسشویی تان باشد. اما اگر بدانید که نشستن پتو و محلفه می توانند چه پیامدهای برای سلامت شما داشته باشند، احتمالاً انگیزه خواهید داشت که در این خصوص به یک برنامه منظم پایبند باشید.

بهترین روش برای شستشوی پتو و ملحفه ها

بهترین روش برای شستن پتو و منسوجات تختخواب در گرمترین آبی است که مواد می توانند تحمل کنند. آب گرم بیشترین تاثیر را در از بین بردن عوامل بیماری زا دارد. اگرچه ، بسیاری از برچسب های دستور العمل به شما توصیه می کنند که ملحفه ها را در آب خنک تری بشویید. قبل از اینکه ملافه های خود را به داخل ماشین لباسشویی بیندازید ، برای موارد احتیاطی برچسب را بررسی کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. اگر نمی توانید ملافه های خود را در آب داغ بشویید یا روی خشک کن خشک کنید ، پس سعی کنید آنها را در آفتاب آویزان کنید تا خشک شوند. نور خورشید یک ماده ضد میکروب طبیعی است و همچنین باعث از بین رفتن کنه ها و دیگر موجودات ریز موزی و بیماری زا می شود. ترفند دیگر اتو کردن ملافه هایتان است. این کار نیز به شما کمک می کند تا بدون طولانی شدن بیش از حد در معرض گرما ، آنها را تمیز کنید.

بهترین روش برای شستشوی پتو و ملحفه ها

 

لذت استفاده از وسایل خواب بعد از هر شستشو

سر خوردن بین ملافه های ترد و تمیز یکی از بهترین احساسات در جهان است. چیزی در مورد قرار گرفتن در یک محیط تازه وجود دارد که به شما حس آرامش می دهد. این شبیه احساسی است که هنگام ورود به یک اتاق کاملا منظم در مقابل فضای بهم ریخته به شما دست می دهد. طراوت و تمیزی پیش از خواب و هنگامی که در رختخواب قرار دارد، حس خاصی به شما می دهد. حسی از جنس لامسه اما با ایجاد روحیه ی امید دهی و آرامش. نکاتی پیرامون شستشوی پتو ، روتختی و بالش هایی با جنس هایی زمخت تراین موارد تقریباً به تعداد دفعات پتو و ملحفه شسته نمی شوند زیرا شما مستقیماً روی آن ها نمی خوابید و تماس کامل با پوست ندارند.

هنوز هم بسیاری از افراد به طور کلی از نظافت این وسایل چشم پوشی می کنند. پتوها و روتختی ها باید هر فصل حدود یک بار شسته شوند (در صورتی که موارد هفتگی که در بالا ذکر شد شامل حال آنها نشود). بین شستشو ، می توانید آنها را بین 10 تا 15 دقیقه در خشک کن با حرارت بالا (یا گرم) بیندازید تا موارد غیر بهداشتی از بین بروند. بسیاری از افراد هرگز به شستن بالش خود فکر نمی کنند ، اما باید هر سال حدود یک یا دو بار آنها را بشویید. تمیز کردن بالش ها یک کار طولانی و دستی است ، اما ارزشش را دارد!
فکر کردن در مورد مقدار مواد زائد و جمع آوری بقایای حشرات در داخل بالش شما باید کافی باشد تا بتوانید وقت خود را درست صرف  می کنید. شستن بالش ها همچنین می تواند باعث پرز مجدد آنها و طولانی شدن عمر آنها شود. اما پیرامون ملحفه ها باید در نظر داشته باشید که، اگر با بیماری مسری دست و پنجه نرم می کنید یا کرده اید که ملافه خود را عوض کنید تا از خطر ابتلای مجدد به عفونت جلوگیری کنید.

نحوه شستن حوله ها و نکاتی پیرامون آنها

 نحوه شستن حوله ها و نکاتی پیرامون آنها

حوله ها بحثشان فرق دارد . حوله های حمام را می توان تا سه بار قبل از نیاز به شستشو استفاده کرد. حوله های دستی البته داستان متفاوتی دارد. آنها باید تمیز شوند. اگر چه هر روز نه اما هر دو الی سه روز باید شسته شوند. دلیل آن این است که از آنها در طول روز به طور مکرر استفاده می شود و ممکن است هنگام پاک شدن روی حوله ، دست افراد آلوده باشد. اگر سرتان شلوغ است و اصلا نه زمان و نه حوصله ی این نوع شستشوی پتو و دیگر منسوجات را ندارید به شما اتوشویی و خشک شویی های آنلاین را سفارش می کنیم که با دریافت و تحویل از درب منزل و شستشوی با کیفیت این وسایل رضایتمندی فراوانی را برای شما رقم می زنند.

مرجع :
تعداد نظرات ثبت شده : نفر
    درحال ثبت اطلاعات....
    ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین