نحوه ی شستشوی لباس های پاییزه و زمستانه

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی
آخرین باری که لباس های پاییزه و زمستانه ی خود را شسته اید مربوط به چه روزیست؟ ژاکت ، شال و دستکش های مخملی چطور؟ شما به این مسئله آگاهید که هر لباس مخصوص فصل های سرد سال به طور میانگین هر چند مدت نیاز به شستشوی کامل دارند. اما شستن این لباس ها و خشک کردن آنها که زمانبر نیز هستند، می تواند معضل پیش پا افتاده ای باشد که در عین حال زمان زیادی از شما بخصوص هنگامی که نیازمند پوشیدن آنها در موعدی خاص هستید را تلف کند. در تهران همواره خدمات خشکشویی آنلاین وجود دارند که با حداکثر کیفیت سفارش شمارا انجام داده و به بهترین وجه ممکن به شما خدمت رسانی کنند.

بطور کلی لباس های پاییزه و زمستانه تا موقعی که واقعا کثیف یا آغشته به بو یا رنگ خاصی نشوند نیاز به شستشو ندارند. اما اگر قصد شستن این نوع از البسه را دارید سعی کنید همواره از راهنمای پرچسب زده شده بر روی لباس بهره ببرید تا به کیفیت لباس شما آسیبی نرسد. خشک کردن این لباس ها باید در کمترین زمان ممکن و با شتاب مناسب لباسشویی همراه باشد تا به کش آمدن این لباس ها منجر نشوند، چرا که این نوع از البسه در طول زمان خودشان بر اثر استفاده ی زیاد کش آمده و از فرم خارج می شوند. اتوکردن این نوع از لباس ها نیز باید در دمایی انجام شود که به جنس پارچه ی آن صدمه ای نرساند زیرا لباس هایی مانند کاپشن اعم از پلاستیکی و چرم ، مواردی هستند که در مقابل گرما به شدت آسیب پذیرند. هر چند بسیاری البسه ی زمستانه ی پشمی و... خیلی نیازی به اتو کردن و گرمایش شدید ندارند.

نحوه ی شستشوی لباس های زمستانه

نکاتی پیرامون شتشوی لباس های پاییزه و زمستانه

همواره سعی کنید قبل از شستشو، تمام جیب های لباس را بگردید تا مواردی مانند دستمال کاغذی که در هنگام شتشو امکان ریز شدن و چسبیدن به پارچه ی لباس را دارند در جیب ها باقی نمانند.
سعی کنید زیپ لباس های زیپ دار بسته باشند یا زوار آنها در نرود.
سعی کنید اگر درز یا پارگی دارند قبل از شستشو برطرف و ترمیم کنید تا در هنگام شستشو میزان این آسیب ها بیشتر نشوند.
بسته به ظرافت ژاکت، سعی کنید شستشوی نرمال یا ملایم با چرخشی طبیعی را انتخاب کنید و از موارد شوینده ی بدون رنگ استفاده کنید.
اگر قصد شستن کت خود را دارید سعی کنید بهمراه چند لباس سبک تر مانند حوله یا پارچه ی همرنگ آن بشویید تا در هنگام آبکشی به کیفیت کت شما آسیبی نرسد.
میتوانید از توپ های شستشو یا اگر ندارید توپ های تنیس در جوراب در هنگام شستشو استفاده کنید تا لباس های شما با کیفیت بالاتری شسته شوند.
دستکش ها به بعنوان یکی از کثیف ترین و پر مصرف ترین البسه ی مخصوص پاییز و زمستان نیازمند شستشوی بیشتری هستند. به همین منظور 5 الی 10 دقیقه قبل از شستشو سعی کنید لکه های روی آن را برطرف کنید.
دستکش ها را در کیسه توری قرار داده و با چرخه آرام در آب سرد بشویید.
بسته به آنچه دستورالعمل برچسب مراقبت از پارچه است ، آن را آویزان کنید تا خشک شود.
نوع آویزان کردن البسه ی سنگین پاییزه یا زمستانه باید طوری باشد که کش نیایند. پس سعی کنید تا حد امکان آن ها را بر روی سطحی صاف پهن کنید و از آویزان کردن بپرهیزید.

لباس های فصلی خود را چگونه سالم نگهداری کنیم

در پایان فصل های سرد سال ، توصیه میشود، آنها را در سطل های پلاستیکی محکم نگهداری کنید تا از بریدگی و اشکالات دیگر جلوگیری شود و در یک پلاستیک اسطوخودوس خشک بریزید و در سطل بگذارید تا بوی تازه بودن بدهند و بوهای دیگر را جذب نکنند. همانطور که خواندید شستشوی این نوع از البسه بسیار باید با ظرافت انجام پذیرد. بهمین خاطر سعی کنید زحمت خود را کم کنید. با نزدیک ترین خدمات خشکشویی و اتوشویی آنلاین در منطقه ی خود تماس حاصل کنید تا بعد از ثبت سفارش شما، سرعت خدمات دهی آن شرکت را نیز تجربه کنید و از دردسر های پیش رو راحت شوید. با  توجه به افزایش هزینه های خرید لباس ها، به ویژه لباس های زمستانه، هرگونه اشتباه در شستشوی این نوع از البسه میتواند صدمات جبران ناپذیری که کیفیت این البسه که اکثرا قیمت بیشتری نسبت به بقیه ی البسه دارند وارد کند.

اپلیکیشن خشکشویی آنلاین الماس لاندری

مرجع :
تعداد نظرات ثبت شده : نفر
    درحال ثبت اطلاعات....
    ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین