شستشوی عروسک ها برای جلوگیری از انتقال میکروب و بیماری به فرزندان

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی

مقاله در یک نگاه:

شستشوی عروسک ها یکی از مواردی است که سازمان بهداشت جهانی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در این دوره ی زمانی سفارش کرده است. امروزه خدمات خشکشویی آنلاین در تهران و سایر نقاط کشور می تواند این مهم را برای خانواده ها انجام دهد.در فصول سال بخصوص پاییز و زمستان که کودکان وقت بیشتری را در منزل سپری می کنند و با وسایل بازی خود مانند عروسک ها بازی می کنند لازم است که شرایطی کاملا بهداشتی و مناسب را برای آنها بوجود بیاوریم. عروسک ها از جمله اقلامی هستند که شستشوی آنها به این دلیل که ممکن افراد مختلف و مهمانان نیز به آنها دست بزنند، ضرورت دارد. به خاطر داشته باشیم که حفظ یک محیط امن و تمیز برای کودکان تحت مراقبت شما برای سلامتی آنها بسیار مهم است. به همین منظور نکاتی برای انجام هر چه بهتر و بهداشتی تر این موارد در ذیل آمده است که نیازمند توجه شماست.

 

شستشوی عروسک ها باید مرتب انجام شود

هر اسباب بازی پلاستیکی یا لاستیکی که وارد دهان کودک می‌شود باید تمیز شود و در هوا خشک شود و یا در دمای بالا (170 درجه فارنهایت یا 76.67 درجه سانتیگراد) شسته شود. توجه به این نکته ضروریست که؛  اطمینان حاصل کنید که آیا ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی به دمای صحیح شستشو نهایی می رسد یا خیر. دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید. اگر ماشین ظرفشویی یا لباسشویی به این دما نمی رسد ، پس با استفاده از محلول سفید کننده اسباب بازی ها را تمیز کنید. محلول متشکل از یک قاشق غذاخوری سفید کننده کلر را در یک گالن آب گرم غوطه ور کنید، پاک نمایید یا اسپری کنید. سفید کننده کلر بخاطر دسترسی ، ارزان ، موثر و بی خطر بودن توصیه می شود.برای اسباب بازی هایی که می توانند غوطه ور شوند ، محلول ضدعفونی کننده را در یک حوض بزرگ بریزید. همه بقایای قابل مشاهده را از سطح اسباب بازی ها بردارید و اجازه دهید تا اسباب بازی ها به مدت یک تا پنج دقیقه خیس بخورند تا ضد عفونی شوند.

 

در شستشوی عروسک ها، برای عروسک ها یا اسباب بازی هایی که نمی توانند در محلول های ضدعفونی کننده غوطه ور شوند، اطمینان حاصل کنید که پارچه‌ها و محلول‌های تمیز آلوده نشوند و تمام سطوح اسباب بازی را پیشتر، تمیز کنید. اجازه دهید برای رسیدن به ضد عفونی شدن ، سطوح به مدت یک تا پنج دقیقه مرطوب بمانند. برای اسباب بازی‌های نرم ، قبل از شستشو بقایای قابل مشاهده را پاک کنید. سپس با مواد شوینده یا سفید کننده بشویید. در صورت لزوم و آلودگی زیاد آن را دور بریزید. در صورت سفید بودن پارچه‌ها ، شستشوی عروسک‌های نرم را در آب گرم (حداقل 140-160 درجه فارنهایت یا 61-71.1 درجه سانتیگراد) و با ماشین انجام دهید.

شستشوی عروسک ها باید مرتب انجام شود

 

در شستشوی عروسک‌ها با ماشین از حالت خشک‌کن استفاده کنید

تمیز کردن کامل اسباب بازی های کودکان به زمان زیادی نیاز دارد ، اما برنامه ریزی برای انجام آن به طور منظم به حداقل رساندن شیوع میکروب و بیماری در خانه کمک می کند. نوزادان و کودکان خردسال اسباب بازی های مشترکی دارند و اغلب آنها را در دهان خود قرار می دهند. این خطر گسترش عفونت را افزایش می دهد. برای کاهش این خطر ، باید محل بازی و فضای ذخیره سازی به طور منظم تمیز و ضد عفونی شود. اطمینان حاصل کنید که ضد عفونی کننده ایمن و استفاده آن برای ضد عفونی یا شستشوی عروسک مناسب است. مهم است که به یاد داشته باشید برای هر بار ضد عفونی روزمره یک محلول سفید کننده تازه تهیه کنید. زمان تماس که به آن زمان مرطوب نیز گفته می شود ، زمانی است که ضد عفونی کننده برای مرطوب ماندن روی یک سطح نیاز دارد تا مطمئن شود می تواند تمام میکروب ها را از بین ببرد.

سپردن شستشوی عروسک و اسباب بازی به یک خشکشویی 

 

سپردن شستشوی عروسک و اسباب بازی به یک خشکشویی

اگر انجام عملیات ضدعفونی یا شتسشوی وسایل بازی کودکان برای شما سخت و زمانبر است، توصیه می شود با تماس با خدماتی مانند اتوشویی یا خشکشویی آنلاین (اینترنتی) از ارائه دهندگان باتجربه خدمات در این زمینه استفاده کنید. این قبیل خدمات احتمالا در مناطق مختلف تهران و یا دستکم منطقه ای که شما در آن سکونت دارید به آسانی قابل دسترسی هستند. یک خشکشویی می تواند نهایت پاکیزگی را برای شما و فرزندان شما به ارمغان بیاورند بخصوص در دوره ای که بیماری کووید 19 در حال جولان دادن است. خشکشویی آنلاین در تهران از جمله گزینه هایی است که با امکان ثبت سفارش این فرصت را برای ساکنان پایتخت به وجود می آورد که بدون اتلاف وقت، بهترین خدمات را با اطمینان خاطر دریافت نمایید. الماس لاندری بهترین خشکشویی آنلاین در غرب تهران است که می تواند به هموطنان گرامی خدمات شستشو و اتو بخار لباس ارائه می دهد.

دانلود اپلیکیشن خشکشویی آنلاین

مرجع :
تعداد نظرات ثبت شده : نفر
    درحال ثبت اطلاعات....
    ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین